دانشجوی برنامه ریزی توسعه گردشگری
جهانگردی
درباره وبلاگ


کافیست بال ها را باز کنیم... آسمان از آن ماست...
نويسندگان
یک شنبه 18 تير 1391برچسب:, :: 10:36 :: نويسنده : hami

تصور کنید قدم به ساختمانی می‌گذارید و وقتی وارد آسانسور می شوید، به جای اینکه به سمت بالارفته و نمایی وسیع از شهر و یا ساحل دریا دیده شود، به عمق ۶۰ متری زیر آب بروید و با ماهیانی که در آب جابجا می‌شوند روبرو ‌شوید! نه این یک فیلم یا رمان تخیلی اوایل قرن بیستم نیست و قرار نیست به یک پایگاه مخفی در اعماق آب بروید؛ این هتلی است که یک گروه طراح قرار است در دبی و در سواحل خلیج فارس به آن رنگ واقعیت ببخشند.



ادامه مطلب ...
شنبه 10 تير 1391برچسب:ده,موزه,برتر,دنیا, :: 21:59 :: نويسنده : hami


انگیزه‌های مختلفی می‌تواند گردشگران را برای دیدن یك منطقه ترغیب كند. آثار تاریخی؛ جاذبه‌های طبیعی یا ویژگی‌های انسانی یك منطقه، یا حتی نوع ساختار تكنولوژیك و وجود امكانات رفاهی می‌تواند انگیزه‌ای قوی برای سفر گردشگران باشد. در این میان دیدن مواردی عجیب و كمی خارج از عرف زندگی روزمره نیز جاذبه‌ای است كه با اضافه شدن به هر یك از موارد بالا می‌تواند ظرفیت گردشگری آن منطقه را افزایش دهد.



ادامه مطلب ...

یک طراح ایتالیایی طرح یک هتل شناور مجلل را ارائه کرده است انرژی خود را به طور کامل از طریق سلولهای خورشیدی رنگ حساس که در دیوارها و سقف آن کار گذاشته شده، تأمین می کند .



ادامه مطلب ...


به گزارش تلویزیون دولتی چین، ماموریت فضاپیمای "شن‌جو۹" با موفقیت پایان یافت و کپسول فضایی حامل سه فضانورد چینی، بامداد روز جمعه (۲۹ ژوئن/۹ تیر) با چتر نجات در بیابان‌های شمال غربی چین فرود آمد.




ادامه مطلب ...
پيوندها
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجوی برنامه ریزی توسعه گردشگری و آدرس hamitims.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.