دانشجوی برنامه ریزی توسعه گردشگری
جهانگردی
درباره وبلاگ


کافیست بال ها را باز کنیم... آسمان از آن ماست...
نويسندگان
یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:اس ام اس,عید,نوروز91, :: 22:25 :: نويسنده : hami

اس ام اس تبریک سال نو

—————————

سلام میشه ازت خواهش کنم سال تحویل بیای خونمون ؟

آخه سبزه خوشگل تر از تو پیدا نکردم !

—————————

چند سال و چند عید باید از عمر تو بگذره تا آدم بشی !؟

یک سال از عمرت گذشت، ولی باز تو همونی که بودی !

فرشته دوست داشتنی بهارمبارک !

—————————



ادامه مطلب ...
یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:عکس,منتخب,اسفندماه,جالب, :: 18:16 :: نويسنده : hami
شنبه 27 اسفند 1390برچسب:عکس,جالب,طراحی,خیابانی, :: 18:16 :: نويسنده : hami

کاپادوکیه Kapadoukia یا نام قدیمی و پارسی این سرزمین کاپادوسیه Cappadocia به معنای سرزمین اسبهای زیبا ,بخش باستانی و پهناوری است که امروز در ترکیه مرکزی قرار گرفته و به دلیل ارزش های تاریخی و باستانی ,توریستی ترین بخش استان نوشهیر؛ ترکیه کنونی را در بر می گیرد. بازمانده های آتشفشان ونزدیکی آن با سواحل جنوبی دریای سیاه منظره عجیب و شگفت آوری به وجود آورده ,این محوطۀ باستانی از سال 1985 از طرف یونسکو جزو میراث فرهنگی جهان شناخته و ثبت شده.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:عکس,استخر,طبیعی,جالب,تصویر, :: 22:26 :: نويسنده : hami

بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۲ که به طور رسمی با نام "بازی‌های المپیاد سی‌ام" شناخته می‌شود و قرار است از تاریخ ۲۷ ژولای تا ۱۲ آگوست ۲۰۱۲ در شهر لندن، بریتانیا برگزار شود اکنون در حال آماده سازی است. از ساخت ورزشگاه‌های جدید و دهكده المپیك گرفته تا تجهیز و نوسازی ورزشگاه‌های قدیمی که در این دوره از المپیک از آنها استفاده خواهد شد.



ادامه مطلب ...

بنا بر گزارش انجمن بین المللی سفرهای امن جاده ای، عنوان خطرناک ترین جاده دنیا به جاده یونگاس در بولیوی آمریکای جنوبی تعلق می گیرد. اگر جاده های دیگر خطرناک به نظر می رسیدند، پا گذاردن در این جاده نوعی خودکشی محسوب می شود. این جاده دهه ۱۹۳۰ توسط زندانیان جنگ پاراگوئه ساخته شد. یونگاس با اسم مستعار “جاده مرگ” تنها مسیری است که از اعماق جنگل آمازون و رشته کوه های بلند آَندز و دره های عمیق آن می گذرد تا دو شهر لاپاز و کورویکو را به هم متصل کند. رانندگی در طول مسیر جاده یونگاس همانند رانندگی بر روی ترن هوایی است. در بعضی از نقاط ارتفاع جاده به ۳۶۰۰ متر از سطح دریا می رسد حال آنکه دره ای با عمق ۲۸۰۰ متر به فاصله چند سانتی متر از کنار جاده قرار دارد و کوچکترین خطا باعث سقوط به آن دره عمیق مرگبار می شود. تصاویر در فصول مختلف سال و از مکان های متفاوت این جاده تهیه شده است.



ادامه مطلب ...

اگر شما ساکن نیمکره شمالی کره زمین هستید از این پس باید در انتظار روزهایی گرم و بهاری باشید. نخستین روز فصل بهار به نقطه اعتدال بهاری موسوم است.

محاسبه لحظه تحویل سال



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:ساعت,و,زمان,تحویل,سال,جالب,۱۳۹۱, :: 22:58 :: نويسنده : hami

زمان تحویل سال ۹۱ در ایران ساعت ۰۸:۴۴:۲۷ صبح  روز سه شنبه ۱ فروردین ماه ۱۳۹۱ می باشد

————————————
مطابق با ۲۷ ربیع‌الثانی ۱۴۳۳ هجری قمری

————————————-

همچنین در لس آنجلس  ساعت ۲۲:۱۴:۲۷ شب دوشنبه ۱۹ مارس ۲۰۱۲ سال تحویل می شود

Los Angeles time : Monday March 19 2012

10:14:27 PM

گردآوری: مجله آنلاین روزِ شادی

 

پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:طنز,مطلب,جالب, :: 22:21 :: نويسنده : hami

سال ۳۶۵ روز است در حالی که:



ادامه مطلب ...

تبلیغات آپارتمان های چند میلیارد تومانی در تهران روز به روز بیشتر می شود و در روزهایی که بحث افزایش ۵ میلیون تومانی وام مسکن برای خیل عظیمی از مردم مهم جلوه می کند تبلیغاتی به ایمیل های مردم ارسال می شود که آپارتمان های شمال تهران متری چند ده میلیون تومان معامله می شود! گزارشی از این نوع ساختمان ها به همراه تصاویر تجملات رویایی آن را در این گزارش ببینید و بخوانید.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:ده,پر,هزینه,ترین,حوادث,دنیا,, :: 20:16 :: نويسنده : hami

 

 

 

 

زلزله شهرستان بم، کشور ایران، سال 2003 (1382 شمسی)

خسارت مالی : یک میلیارد و 300 میلیون دلار


زمین لرزه ۶٫۶ ریشتری شهر تاریخی بم که در شرق استان کرمان رخ داد، در ساعات آغازین بامداد 5 دیماه 1382 که اکثر ساکنان بم خواب بودند اتفاق افتاد. طبق آمار رسمی این زمین‌لرزه ۴۲ هزار قربانی، ۵۰ هزار مجروح و بیش از صدهزار نفر بی‌خانمان به جای گذاشت. در اثر این حادثه ۹۰ درصد از سازه‌های شهر بم به کلی تخریب شدند. ارگ بم که با ۲۵۰۰ سال قدمت بزرگترین سازه‌ٔ گلی جهان بود، به کلی ویران شد.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:سکه,عکس, :: 19:12 :: نويسنده : hami

سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:یاد,اون,روزها,خیر,عکس, :: 19:8 :: نويسنده : hami

برترین ها: با آغاز جشنواره "لیمو" در پاریس، شرکت کنندگان فرانسوی با استفاده از لیمو و پرتقال به ساخت طرح های مختلف از آثار باستانی و گردشگری فرانسه کردند.



ادامه مطلب ...
دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:چطور,هواپیما,زده,نشویم, :: 21:3 :: نويسنده : hami

هفت صبح: تمام کسانی که با هواپیما مسافرت می کنند از خلبان ها گرفته تا مسافران همواره در معرض خستگی های ناشی از مسافرت قرار دارند. این خستگی ها، ریتم معمول بدن را مختل کرده و ساعت بدن که ساعات بیداری و خواب با آن تنظیم می شوند را تغییر می دهد.

 علاوه بر آن تاثیراتی نیز بر عملکردهای روحی و جسمی افراد گذاشته و حالاتی همچون خستگی، بی خوابی، کسالت، سردرد، سنگینی سر و بسیاری دیگر از این علائم را به انسان تحمیل می کند. پژوهش های پزشکی همچنین ثابت کرده اند که خستگی های ناشی از مسافرت های طولانی، مسافران را به بیماری هایی همچون سرماخوردگی، آنفلوآنزا و حتی بیماری های گوارشی مبتلا کرده است.



ادامه مطلب ...

دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:uعکس,سیبری,زیبا, :: 20:53 :: نويسنده : hami

گروه اینترنتی پرشین استار: ناحیه سیبری را بیشتر بعنوان یک منطقه سردسیر می شناسند در حالیکه طبیعت این منطقه که به "سرزمین خفته" مشهور است شاید از بکرترین مناطق دنیا باشد. سیبری نام سرزمینی بسیار گسترده با مساحت ۱۲.۸۰۰.۰۰۰ کیلومتر مربع در بخش آسیایی روسیه است. سیبری تقریباً تمامی ناحیهٔ شمال آسیا را در بر می‌گیرد. این ناحیه از رشته‌کوه اورال به سوی شرق امتداد یافته و تا اقیانوس آرام می‌رسد. از سوی شمال به اقیانوس منجمد شمالی و از جنوب به تپه‌های شمال و مرکز قزاقستان و مرزهای مغولستان و چین محدود می‌گردد.



ادامه مطلب ...

پيوندها
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجوی برنامه ریزی توسعه گردشگری و آدرس hamitims.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.